ÍGY TAKARÍTHAT MEG A SZEMÉLYSZÁLLÍTÁSI KÖLTSÉGEIN AKÁR 10-30%-OT, MINDEZT ÚGY, HOGY EZZEL A SZÁMMAL ARÁNYOSAN NÖVEKSZIK A DOLGOZÓI ELÉGEDETTSÉG!

Szolgáltatásunk automatizált rendszereinek segítségével nem csak költséget tud megtakarítani és dolgozói elégedettséget tud növelni, hanem jelentős adminisztrációs tehertől is megszabadulhat, amivel további időt és élő munkaerőt spórol meg.

JOBBAN. OKOSABBAN. GAZDASÁGOSABBAN

MI NEM BUSZOS CÉG VAGYUNK!

A közhiedelemmel ellentétben mi NEM buszos cég vagyunk.

VISZONT…

A buszok minősége, technikai ellátottsága, felszereltsége, ezek mind kiemelt szerepet játszanak a dolgozói elégedettség növelésében.

 Éppen ezért mi is tartunk néhány buszt, illetve olyan kiemelt partnerekkel rendelkezünk, akik a legkorszerűbb buszokat biztosítják számunkra, így ebben a témakörben is kiemelt megoldásokat tudunk biztosítani az együttműködésünk során.

A mi fő tevékenységünk azonban a szállítás logisztikai feladatainak letisztult optimalizálása, automatizált rendszerek kialakítása. Ezek teszik lehetővé az átlag feletti költségcsökkenés elérését partnereinknél, illetve hogy bizonyos részfolyamatoknál élő munkaerőt spóroljunk. 

MILYEN ÉRZÉS LENNE, HA CÉGE SZEMÉLYSZÁLLÍTÁSI LOGISZTIKÁJA TELJESEN AUTOMATIZÁLTAN MŰKÖDNE?

Nem kell többet oda-vissza e-mailezgetni a fuvarozó céggel, tisztán átfogja látni milyen járatok közlekednek egy adott napon, hány ember utazik az adott járaton, illetve a ködös tételeket is elfelejtheti a havi számlákról.

A legfőbb problémája a hagyományos rendszernek, hogy a részletek
hozzáférésének hiányában a munkáltató több ezer üres kilométert fizethet ki az
alvállalkozóknak, hiszen nem tudják pontosan, hány dolgozójuk is utazik. Emellett
gyakran sokkal kevesebb busz és járat is elegendő lenne a kívánt cél eléréséhez, de
a rugalmatlan szervezés miatt bonyolultabb és költségesebb a folyamat. 
 
Nem mellesleg a járatok leszervezése általában napokig vagy hetekig elhúzódó oda-
vissza e-mailezéses folyamattal tud csak megvalósulni, amihez akár külön ügyintézőre
is szükség lehet, ami megint plusz költség. Miért is áldozna a megrendelő élőmunkát egy olyan szolgáltatás üzemeltetésére, amelyet valaki más végez. 
 
A bérszámfejtést, vagy bármilyen más olyan a működéshez szükséges
kiegészítő szolgáltatást is kiszerveznek a vállalatok, szoftvereket üzemeltetnek.
 Miért lenne ez másként a személyszállításnál? Ezenkívül a legtöbb cég csak egy
számlát kap a partnerétől minden hónap végén, amelyen gyakorlatilag semmit sem
tud ellenőrizni. 
 
Dolgozói oldalról pedig ha hirtelen változás történik bármely oldalon,
erről gyakran csak későn értesülnek, emiatt romlik a munkamoráljuk és az
elégedettségük. Fontos tisztában lenni azzal ugyanis, hogy a fuvarozó cég munkája
az alkalmazottak szemében ugyanúgy az Ön cégét reprezentálja. Ha például a
váratlan késésekről az alkalmazottak későn értesülnek, és emiatt lekésik a járatot,
akkor Önt fogják hibáztatni és nem a fuvarozó céget. Ez a téli időszakban
kifejezetten kellemetlen tud lenni. 
 
Szintén fontos és közös, ámbár nem pozitív 
aspektus a dolgozók és a cégek számára, az öreg, rossz minőségű buszok
alkalmazása. Egy régi buszon való utazás nem csak kényelmetlenebb a dolgozók
számára, de sokkal költségesebb is a vállalatoknak, mivel ezen járművek
fogyasztása sokszorosan kedvezőtlen a modern buszokhoz képest. Természetesen
ez csak néhány égető probléma, melyek tapasztalataink szerint szinte minden
vállalatnál előfordulnak, és amik miatt milliókat veszítenek évente. 

Nyilván minden cég különböző, így a MAMOKA nem csak ezekre az általános problémákra fókuszál, hanem több tucat, akár egyedi, cégspecifikus problémára kínál teljeskörű és költséghatékony megoldást, melyeket személyre szabottan azonosítunk és optimalizálunk a közös együttműködés során.

Nemzetközi színvonalú dolgozószállítás, úgy, hogy ráadásul akár milliókat spórolhat?
Lássuk a konkrétumokat!

Buszaink kiemelkedő jellemzői

Fitatal modellek

24 férőhely alatti járműveink maximum 6 évesek. 50 főt meghaladó buszaink EURO V, EURO VI besorolású, maximum 10 éves, általában turista osztályú járművek.

100%-os tisztaság és biztonság

Buszainkat minden megtett út végén takarítjuk és fertőtlenítjük, illetve rendszeresen ellenőrizzük a fűtési-, hűtési rendszerek működését is.

Ideális hőmérséklet

Buszainkon az ideális hőmérsékletet magas minőségű klímaberendezéseink biztosítják.

Kiemelt utazási élmény

Minden járművünkben internet hozzáférési pont található, amelyet az utazók korlátozás nélkül, ingyen használhatnak (FreeWifi) Szintén költségmentesen, hűtött ásványvíz érhető el az utasok számára, amennyiben várhatóan legalább 3 egymást követő napra eléri (vagy meghaladja) a napi középhőmérséklet a +27°C-ot.

24 órás diszpécser szolgálat

Minden Ipari Parkhoz dedikált, főállású koordinátor tartozik, aki minden esetben elérhető. Az ügyintéző teljes felelősséggel, intézkedési jogkörrel látja el feladatát (pl. ha dolgozóért nem ment a busz, a koordinátor azonnal hívhatja a jármű vezetőjét, akár vissza is fordíthatja a buszt vagy intézkedhet helyettesítő járat indulásáról).

A Spunky-val ezeket mind elfelejtheti!

Saját fejlesztésű informatikai rendszer a megrendelők, alvállalkozók, sofőrök és az utazók számára

Saját fejlesztésű applikáció

Kimondottan a dolgozói személyszállítás optimalizálására fejlesztett, egyedi, modulokból felépülő, univerzális rendszer, melyhez a Google Play-ből és az AppStore-ból is letölthető alkalmazás társul.

Automatizált menetrendkészítés

A feltöltött szállítási igények alapján elkészíti a legköltséghatékonyabb menetrendet, figyelembe véve a járművek, telephelyek, útvonalak paramétereit.

Valós idejű utánkövetés

A megrendelők valós időben, térképre illesztve nyomon követhetik a járművek mozgását. A menetrend differencia funkció segítségével ellenőrizhető a tervezett és valós indulási idő.

Nincs több rejtett költség

Megrendelőinknek lehetősége van a megvalósult szállításokkal kapcsolatos összes információ lekérdezésére, akár éves tendenciákkal is lehet monitorozni a költségek alakulását.

Teljeskörű átláthatóság

Az utasnyilvántartó modul bevezetése után pontosan nyomon követhetővé válnak a dolgozók utazásai, illetve a sofőr is látja, hányan utaznak a járaton, így kizárt, hogy valaki véletlenül ott maradjon.

ESETTANULMÁNY

Tekintse meg hogyan oldottuk meg ezeket a problémákat a biatorbágyi Alpine Kft. számára a saját rendszerünkkel.

Jokesz Balázs – Alpine Kft. – HR vezető

Foglaljon időpontot most

60 pERC INGYEN

Amennyiben szeretné Ön is maximalizálni cége személyszállításában rejlő potenciált, akkor a MAMOKA Trans Kft. bármikor szívesen elvégzi a szolgáltatás modellezését 100%-ban személyre szabva, és javaslatot dolgoz ki az optimalizálásra.

ingyenes konzultációnkat ajánljuk:

Itt állunk az ALPINE Biatorbágyi üzeme előtt, ahol pár mondatban a vállalat HR osztályáról Jokesz Balázst kérdezzünk a személyszállításról. Mint ismert számunkra, a személyszállítási szolgáltatást a MAMOKA Trans Kft. végzi, 2020 májusától.

A buszokat látjuk a háttérben, azt gondolom, azok minősége nem hagy kívánnivalót maga után, talán bármely utazási irodánál is megállnák a helyüket.

Melyek azok a legfontosabb különbségek, amiket a váltás után tapasztaltak, mind a megrendelő, illetve az utasok oldaláról?

Igen, talán az egyik leglátványosabb változás a buszok minősége, mely nagyon sokat javított a munkavállalói elégedettségen. Számunkra viszont kiemelt jelentőséggel bír az az informatikai rendszer, amelyet kizárólag a MAMOKA Trans tudott prezentálni. Ez a program jelentősen lecsökkentette a kollégáink szállításával kapcsolatos szervezési munkákat a HR osztályon.

Hallhatnánk picit bővebben arról, hogy mégis milyen programról van szó? Mi az a különlegesség, amit a MAMOKA tud?

Elsőként megemlíteném, hogy egy olyan sok funkciós rendszerről van szó, amely minden tekintetben azonnali segítséget nyújt a szállítások zökkenőmentes működéséhez. Az on-line felület használatával a szállítási igények leadása és az esetleges módosítások rendkívül egyszerűek. Hozzáférésünk van a járművek mozgásához, nem kell senkit keresnünk, ha látni szeretnénk, melyik járat hol-merre jár. Egyik számunkra legszimpatikusabb dolognak viszont azt emelném ki, hogy részt veszünk a program fejlesztésében és minden olyan számunkra fontos paraméter, lekérdezés, vagy információ beilleszthető és elérhető számunkra, mely hatalmas előny a mindennapokban.

Hogy fogadták a munkavállalók a váltást? Hiszen tudjuk, hogy akkor lehet igazi optimalizálásról beszélni, ha az utasok is úgymond „lépnek egy szintet”.

Igen ez így van. Mi az ALPINE-nál felismertük az ebben rejlő lehetőséget és ebben a MAMOKA rendszere elengedhetetlen. Kollégáinknak hatalmas segítség a járműveken található WiFi szolgáltatás és az ingyenesen letölthető applikáció. Így rugalmasan tudjuk a gyár termelési igényeihez igazítani a munkavállalóink utaztatását. A rendszer pl. a dolgozói észrevételeket is kezeli és ezzel is jelentős terhet vesz le a HR-es kollégák válláról.

Említette a program fejlesztésében való részvételt, milyen esetek voltak ezek?

Szerettünk volna teljesen valós képet kapni az utazott létszámról és a MAMOKA kifejlesztette a saját programjához kapcsolt szolgáltatást, mely szintén online működik. Ez egy olyan létszámellenőrző rendszer, mely azonnali adatot szolgáltat nekünk, mint megrendelőnek arról, hogy az előzetes igénynek megfelelően minden munkatársunkra számíthatunk-e a munka megkezdésekor. Ennek finomhangolásában figyelembe vette a szolgáltató az igényünket és abban az irányban készült el a végleges verzió. Azt kell mondanom most már szinte tökéletes pontossággal működik.

A váltás ezek szerint megkönnyítette a napi folyamatokat, egyéb és talán a legfontosabb, hogy pénzügyi megtakarítással is járt?

Igazából amikről eddig beszéltünk, azok is számszerűsíthetőek, hiszen sokkal kevesebb élőmunkát fordítunk minden tekintetben a személyszállításra, mint előtte. Természetesen számokról nem beszélhetek, hiszen ez üzleti titok, de annyit elmondhatok, hogy az, amit a MAMOKA ígért, azt teljesítette. Minden tekintetben.